Ogłoszenie nr 510280510-N-2019 z dnia 23-12-2019 r. Burmistrz Miasta Grajewo: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2022 r. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Ogłoszenie nr 510280510-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Burmistrz Miasta Grajewo: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2022 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613587-N-2019
Numer ogłoszenia: 613587-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Grajewo, Krajowy numer identyfikacyjny 52330100000000, ul. ul. Strażacka , 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 273 0 800, e-mail sekretariat@um.grajewo.pl, faks 86 273 0 803.
Adres strony internetowej (url): www.grajewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://um-grajewo.logintrade.net/
Adres strony internetowej (url): www.grajewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://um-grajewo.logintrade.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2022 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): GK.271.02.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w latach 2020-2022 obejmuje dostawę energii do następujących obiektów: - oświetlenia ulicznego w mieście Grajewo, - obiektów kubaturowych zarządzanych przez Urząd Miasta Grajewo, - obiektów zarządzanych przez Przedszkole Miejskie Nr 1, - obiektów zarządzanych przez Przedszkole Miejskie Nr 2, - obiektów zarządzanych przez Przedszkole Miejskie Nr 4, - obiektów zarządzanych przez Przedszkole Miejskie Nr 6, - obiektów zarządzanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Grajewie, - obiektów zarządzanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Grajewie, - obiektów zarządzanych przez Zespół Szkół Miejskich Nr 1, - obiektów zarządzanych przez Zespół Szkół Miejskich Nr 2, - obiektów zarządzanych przez Zespół Szkół Miejskich Nr 3. W skład grupy zakupowej wchodzą: 1. Miasto Grajewo wraz z Jednostkami Organizacyjnymi Miasta, 2. Grajewskie Centrum Kultury, 3. Gmina Wąsosz, 4. Gmina Grajewo, 5. Gmina Radziłów, 6. Gmina Prostki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4890663.96
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: ENTRADE Sp. z o.o
Email wykonawcy: sebastian.pawlak@entrade.pl Adres pocztowy: ul. Poznańska 86/88 Kod pocztowy: 05-850 Miejscowość: Jawczyce Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4777471.47
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 4777471.47 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4777471.47 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony