Zamówienie Nr 82441 - 2014 z dnia 2014-04-15 - Budowa nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ul Sadowej w Grajewie na odcinku ul. Jaśminowa - ul. Miła

Tytuł Budowa nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ul Sadowej w Grajewie na odcinku ul. Jaśminowa - ul. Miła
Numer 82441 - 2014
Data wydania 2014-04-15

Grajewo: Budowa nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ul Sadowej w Grajewie na odcinku ul. Jaśminowa -ul. Miła
Numer ogłoszenia: 82441 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl; bip.um.grajewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ul Sadowej w Grajewie na odcinku ul. Jaśminowa -ul. Miła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w ul Sadowej w Grajewie na odcinku ul. Jaśminowa -ul. Miła polega na wykonaniu: a) nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+420 do 0+590, z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna gr. 4 cm, warstwa wiążąca gr. 6 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm i warstwie wzmocnionego podłoża z gruntu naturalnego stabilizowanego cementem gr. 25 cm., ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz oznakowania poziomego i pionowego ulicy,b) kanalizacji deszczowej:odcinek od studni D-13 do studni D-18 wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi plus odcinek 4m z rur PVC Ø300mm klasy SN 8 poza studnię D-18, odcinek od studni D-13 do studni D-41 (wraz ze studnią D-41) z rur PVC Ø300mm klasy SN 8,odcinek od studni D17 do studni D 38 (wraz ze studnią D-38) z rur PVC Ø250mm klasy SN 8, c) sieci wodociągowej:odcinek od węzła W 31 do W 60 z rur PCV Ø110mm dł. 19,8 mb zaślepiony korkiem, przejście wodociągu przez ul. Sadową w rurze osłonowej stalowej Ø 219,1 x 6,3mm, odcinek dł.18mb od węzła W40 w kierunku W 46 (ul. Miła) zaślepiony korkiem, przejście wodociągu przez ul. Sadową w rurze osłonowej stalowej Ø 219,1 x 6,3mm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.21.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej 1 zamówienia dotyczącego budowy: nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 700 m2 i kanalizacji deszczowej o długości 150,0mb. Ocena potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dane i informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie wykazanie się przez wykonawcę dysponowania osobami, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do pełnienia funkcji: kierownika budowy oraz kierownika robót. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, przy czym: kierownik budowy - powinien posiadać uprawnienia w specjalności drogowej i min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy,kierownik robót - powinien posiadać uprawnienia odpowiednio w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót. Ocena potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dane i informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie: a) wykazanie się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dane i informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz. IX.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.0
  • 2 - okres gwarancji - 5.0

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmiany umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie, okolicznościach i na poniższych zasadach:1) zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,c) wstrzymania realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu,d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną (fakt ten musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru),e) działania siły wyższej . Przewidziane powyżej okoliczności dopuszczające zmianę umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązek.We wszystkich przypadkach określonych w punktach od lit. a do e, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. Powyższe musi być udokumentowane stosownymi protokołami z udziałem Inspektora Nadzoru. 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki tego podatku

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.bip.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6A pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6A pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Wydział Inwestycji i Pozyskiwania Środków

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Poniatowski

Wprowadzający: Grzegorz Poniatowski

Data wprowadzenia: 2014-04-15

Data modyfikacji: 2014-04-15

Opublikował: Grzegorz Poniatowski

Data publikacji: 2014-04-15