Grajewo: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Grajewie.
Numer ogłoszenia: 153799 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Grajewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem o nawierzchni poliuretanowej z EPDM na podbudowie przepuszczalnej o łącznej gr. 52mm kładzionej w trzech warstwach o powierzchni 1428,10m² w skład, którego wchodzą: - boisko do piłki ręcznej wyposażone w dwie bramki aluminiowe wraz z siatką osadzone w tulejach stalowych ocynkowanych, - 2 boiska do koszykówki wyposażone w stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 1,60 m, tablicę 1,8x1,05m, obręcz uchylną,siateczkę do obręczy - 4 zestawy, - boisko do siatkówki wyposażone w słupki stalowe montowane w tulejach stalowych z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatkę całosezonową - 2 zestawy, - boisko do tenisa wyposażone w słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatkę całosezonową - 1 zestaw. b) - wykonanie bieżni czteropasmowej o nawierzchni poliuretanowej EPDM na podbudowie przepuszczalnej o łącznej gr. 52mm kładzionej w 3 warstwach i powierzchni 323,52m², c) - wykonanie skoczni w dal o nawierzchni poliuretanowej z EPDM na podbudowie przepuszczalnej o łącznej gr. 52mm kładzionej w trzech warstwach i powierzchni 49,95 m², d) - wykonanie stanowiska do miotania kulą o nawierzchni poliuretanowej z EPDM na podbudowie przepuszczalnej o łącznej gr. 52mm kładzionej w trzech warstwach i powierzchni 3,15m², e) - wykonanie placyku przed wejściem na boisko o powierzchni 49,20m², f) - wykonanie terenów zielonych o powierzchni 1560,00 m², g) - wykonanie sieci elektroenergetycznej oświetlenia boiska- montaż 6 szt. masztów stalowych o wys. 9m z oprawami oświetleniowymi, h) - wykonanie sieci drenażowej pod nawierzchnią boiska i bieżni wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) zrealizowali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane polegające na wykonaniu wielofunkcyjnych boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej. Należy podać ich rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy składający ofertę wspólną mają przedstawić jeden wspólny wykaz. Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy spełnią go łącznie. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz IX i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) mają dostęp do co najmniej jednej jednostki n/w narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia wraz podaniem informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane minimalne zasoby: koparka szt. 1, samochód samowyładowczy szt. 1, walec wibracyjny szt.1 Jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz IX i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W kierowaniu robotami budowlanymi będą uczestniczyć osoby, które posiadają doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Należy podać informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót powinny posiadać n/w uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robot zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego a ponadto: - kierownik budowy- powinien posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i min 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. kierownik robót sanitarnych -powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych i min 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót. kierownik robót elektrycznych -powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i min 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót. Jeżeli osoby ,o których jest mowa wyżej nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu art. 2 kodeksu pracy to należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów /na zał. 5/, że podejmują się pełnienia obowiązków z chwilą podpisania umowy przez Wykonawcę z Zamawiającym. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie dokumentach wymienionych w Rozdz IX i zostanie dokonane wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określoną jako możliwość dostępu do dysponowania środkami finansowymi min 70% ceny ofertowej brutto wykonawcy wystarczającymi do realizacji zamówienia pn: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Grajewie bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Posiadają ubezpieczenie cywilne z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające spełnienia warunków jakościowych dotyczące nawierzchni poliuretanowej : 1) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub - aprobata techniczna ITB lub - rekomendacja techniczna ITB lub - wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta, 3) Atest PHZ dla oferowanej nawierzchni, 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnię, 5) próbka nawierzchni poliuretanowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 19-200 Grajewo ul. Strażacka 6A pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta Grajewo pok. nr 21 ul. Strażacka 6A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.07.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie