Grajewo: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie
Numer ogłoszenia: 42474 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723235, faks 086 2723238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach ww projektu w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Grajewo. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych szkołach i specjalnościach. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 28 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla uczniów z ogólnymi trudnościami w nauce w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 44 godzin, w 4 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej; 2) Część nr 2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy I-III: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 3) Część nr 3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie grupy IV-VI: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 4) Część nr 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (matematyczno- przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub prowadzenia zajęć matematycznych lub prowadzenia zajęć przyrodniczych; 5) Część nr 5. Zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 11 godzin, w 1 grupie, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 6) Część nr 6. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 22 godzin, w 2 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki; 7) Część nr 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 w Grajewie: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 8) Część nr 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 9) Część nr 9. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 10) Część nr 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-VI: 66 godzin, w 6 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 11) Część nr 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VII-XIII: 77 godzin, w 7 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 12) Część nr 12. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 13) Część nr 13. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy I-V: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 14) Część nr 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (koło matematyczno-przyrodnicze) w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie grupy VI-X: 55 godzin, w 5 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 15) Część nr 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie: 33 godzin, w 3 grupach, po 11 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z języka polskiego; 16) Część nr 16. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-III: 54 godzin, w 3 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 17) Część nr 17. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy IV-V: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub terapii pedagogicznej; 18) Część nr 18. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy I-II: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 19) Część nr 19. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie grupy III-IV: 36 godzin, w 2 grupach, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych; 20) Część nr 20. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 4 grupach, po 9 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; 21) Część nr 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych; 22) Część nr 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej; 23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 36 godzin, w 3 grupach, po 12 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć matematycznych lub do prowadzenia zajęć przyrodniczych; 24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 27 godzin, w 2 grupach, po 13,5 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z plastyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub do prowadzenia zajęć z muzyki lub do prowadzenia zajęć ze sztuki; 26) Część nr 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie i recytatorsko w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej; 27) Część nr 27. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 30 godzin, w 1 grupie, po 30 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesno-szkolnej lub w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub uprawnienia instruktora tańca; 28) Część nr 28. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo(język angielski) w Szkole Podstawowej nr 4 w Grajewie: 18 godzin, w 1 grupie, po 18 godzin na grupę; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje do nauczania języka angielskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483-10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie, które wprowadzi Instytucja Zarządzająca POKL, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6a 19-200 Grajewo pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo ul. Strażacka 6a 19-200 Grajewo sekretariat, pok 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie